Polityka jakości: Misja, Wizja i Cele Centrum Kompleksowej Rehabilitacji
Misja
Misją Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o.o. jest działalność na rzecz poprawy jakości życia osób cierpiących na schorzenia narządu ruchu, niepełnosprawnych ruchowo oraz osób z następstwami uszkodzenia układu nerwowego poprzez świadczenie wysokiej jakości usług z zakresu lecznictwa, rehabilitacji medycznej, społecznej oraz zawodowej, a także profilaktyki i propagowania zdrowego stylu życia.
Wizja
Poprzez ciągłe doskonalenie jakości działań we wszystkich obszarach aktywności Centrum, stały rozwój bazy i kierunków działalności oraz szkolenie pracowników, pragniemy utrzymać pozycję wiodącego ośrodka kompleksowej rehabilitacji w kraju, oferując naszym Klientom najwyższe standardy jakości w dziedzinie lecznictwa, rehabilitacji medycznej, społecznej oraz szkolnictwa specjalnego.
Cele jakości
Jako cele strategiczne w rozwoju jakości usług przyjęte przez Zarząd Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o.o. dla zapewnienia realizacji Misji i Wizji wyznaczamy:
Deklarujemy pełne zaangażowanie oraz zapewnienie zasobów dla realizacji powyższych celów, stałe doskonalenie działalności wszystkich komórek organizacyjnych Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o.o. oraz wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością EN ISO 9001:2015.
Zarząd Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o.o. deklaruje, iż niniejsza Polityka Jakości jest znana, rozumiana i przestrzegana przez wszystkich pracowników i współpracowników Centrum.
Konstancin – Jeziorna, 17 listopada 2019 r.
Polityka Jakości: Polityka Środowiskowa i BHP, Polityka Bezpieczeństwa Informacji, Polityka Bezpieczeństwa Żywności
Misja firmy zaprezentowana w Polityce Jakości jest realizowana z uwzględnieniem: